Katarzyna Banaszak

Wedding & Event Planner

Organizacja i planowanie to mój nawyk.

 

Mam 6 cudownego młodszego rodzeństwa, a w tak pełnym domu bez dobrej organizacji nie da się funkcjonować – wie to każdy tata, mama i dusza wyrastająca w sporej rodzinie...

Kiedy wyjechałam na studia nie poczułam dużej różnicy – pomoc rodzicom w ogarnięciu domu i rodzeństwa zamieniłam na opiekę nad moim rocznikiem, jako starostka - ja czułam się potrzeba, a studenci zaopiekowani. Poza tym byłam zmuszona łączyć naukę z pracą.

I tak mi zostało, śmiem twierdzić, że nawet definiuje. 

Organizacja i opiekuńczość to moje dwie najważniejsze charakterystyczne cechy.

Obserwując przygotowujące się do ślubu kuzynki i koleżanki nie raz słyszałam „Wesele jest dla rodziców i gości, nie dla Młodych... ”.

Stanowczo się z tym nie zgadzam!

Natłok przygotowań przytłacza. Większość mężczyzn nie czuje się komfortowo planując menu, usadzenie gości i całą magiczną otoczkę….

Przyszła Panna Młoda, zazwyczaj sama, musi sprostać wielu wyzwaniom, próbując jednocześnie nie tracić radości z tak ważnego i niepowtarzalnego wydarzenia. 

Pomyślałam więc – skoro mi sprawia radość pomaganie innym, poprzez to co umiem robić dobrze od lat – dlaczego nie uczynić tego moją pracą?

I tu pojawiła się Ewelina pełna pomysłów!

Okazało się, że obydwie miałyśmy w głowie, choć na różnych etapach życia, plan na organizowanie cudownych wydarzeń. Ale nie tylko pomysł nas łączy. Znamy się od lat i nieraz organizowałyśmy wspólnie przeróżne wydarzenia. 

Jesteśmy tu po to, aby Wam pomóc, a nie przeszkadzać...

Jesteśmy tu po to, abyście mogli patrzeć na szczęśliwych gości,

a przede wszystkim na zakochanych Was samych!